Maandag 17 juii

17 juli 2017 - Seligman, Arizona, Verenigde Staten

Gemiddeld genomen had iedereen wel goed geslapen en na een rustig ontbijtje zijn we weer met een Uber taxi 12 kilometer verder naar onze Remote Vehicle (RV) oftewel camper gebracht.

Daar waren we niet de enige. Het was net als bij de bakker of slager nummertje trekken en daarna wachten. Met nummer 9 waren we 3 uur, wat uitleg en een creditcard betaling later de trotse huurder van een 10 meter lange Minnie Winnie RV.

Een gevaarte van 10 meter lang went echter snel en alles in de US of A is groot, groter grootst.

Op naar de Wall Mart om ‘groot’ inkopen te doen. Alleen daar zou je een halve dag kunnen doorbrengen. Een soort van Sligro of Makro maar dan 10 x groter. Met alle benodigdheden ingeslagen op naar Seligman waar we rond half negen arriveerden. De campsite beheerder had de gegevens al op de deur geplakt, daarna in het donker de RV geparkeerd alles aangesloten en te voet naar een restaurant. Kleine pizza’s (in NL XL) of drumsticks met friet besteld.

Klein detail, zonder ID mag er geen bier besteld worden. Dus Thomas en Noël aan de cola en ice tea. Daarna op naar bed, welterusten.