Maandag 31-07-2017

31 juli 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Niet al te vroeg op en de laatste auto dag richting San Francisco. Vanaf hier doen we alles met openbaar vervoer of te voet.

Zo lang als maar mogelijk was zijn we over de kustweg blijven rijden met prachtige vergezichten. Op de mooiste plekken zijn we gestopt om ervan te genieten en foto’s te maken. Bij ieder wat groter uitzichtspunt zijn ook portacabin WC’s aanwezig, jammer genoeg niet overal even schoon. Geen probleem voor Miranda en Janne. Even voor- en achterportier van de auto open en even later was duidelijk waar zij hun Nederlandse ‘sporen’ hadden achtergelaten J.

Ons hotel in San Francisco ziet er prima uit. Nadat we zijn ingecheckt hebben we 700 meter verder afscheid genomen van onze Dodge Durango GT.

Vanavond treffen we mijn neef Roger en Jennifer van den Boom met kids en gaan we samen ergens eten.

1. Marianne jonkers:
    1 augustus 2017
    leuk om jullie verslag te lezen. Humoristisch ook. Leuke manier van schrijven. Het gaat jullie goed zo te lezen. Nog veel plezier de komende dagen.
  2. May:
    1 augustus 2017
    Hè Jan en Miranda en de kids wat n prachtige verhalen iedere keer. Wij genieten van het lezen, wat geweldig is het voor jullie om het echt mee te mogen maken! Geniet nog van jullie laatste week!
  3. Gonny:
    2 augustus 2017
    Wat is het daar toch mooi hè? Geniet nog ff.